16 Temmuz 2007 Pazartesi

KREMOLE TART


Merhabalar;

Bloglarda dolaşmayı çok seviyorum. Kendime not diyorum: beğendiğin tarifi yeni bir dosya açarak, içine blog ismiyle beraber kopyala diye. Sonra yorumdu, yutkunmaktı, derken unutuyorum. Denemek istediğim pek çok şeyi kaçırıyordum. Ama bu işe ciddi eğiliyorum artık not alıyorum ve birçok şeyi deneyeceğim.

Yemek kitaplarından, dergilerden, hatta ve hatta bloglardan tarif denemek hoşuma gidiyor. Hele ki sizlerden biri benim tarifi deneyip, birde beğenmişse ağzım kulaklarımda, sırıtarak uzun süre okuyorum yazılanları...

Devamı burada sende gel durma orada :)

1 yorum:

HULYA dedi ki...

Esra'cığım,
Öncelikle yeni bloğun hayırlı ve uğurlu olsun.Yandaki kedişlerin seninkiler mi?.Çok tatlılar.En nihayet döndüm.Yeni tariflerimle yakında buralardayım.Sevgiler