4 Ağustos 2007 Cumartesi

TAVUKLU PİLAV

Bugünlerde o kadar yoğunluk var ki. Hem karnelerin yaklaşması, hem teftiş zamanının gelmesi(ve ne zaman teftişe gelineceğinin bilinmemesi) hem yıl sonunda sınava girecek öğrencilerin ders çalışmaması ve onlar çalışmıyor diye stres yapılması, hem fiş biriktirilmesi ve bu fişlerin yazılmaya çalışılması, Yönetici olunca sorumluluklar kat be kat artıyor. Hepsi gerçekten beyin meşgul eden şeyler…
Hayır kesinlikle büyük ve büyütülecek sorunlar değil hepsi halledilebilir. Şunu söylemek istiyorum hepsi kafamda kırk tilki şeklinde dolaşıp kuyruk alışverişi yaparken, blog arkadaşlarımı gezip onların sayfalarında dolaşarak tüm beyin yorgunluğumu atıyorum. Nasıl mı? normalde belki yüz yüze iken yaşanabilecek sorunlar, insanlar arası kıskançlıklar, sonu gelmez sorunlar yaşamıyoruz herkes birbiri için bir şeyler yapmaya çalışıyor.1-2 cümle ile olsa yapılan yorumlarla yüreklendirme var, paylaşımlarda sevgi var, belki de hiçbir yerde olmayan sonuna kadar birbirine sevgi hissettirme var. Olmak istediğimiz insanlar oluyoruz olmasını istediğimiz dostlar ve dostluklar buluyoruz burada. Kendimi yalnız hissettiğim zaman sizlere sığınıyorum… Dostluğuma cevap verenler ya da vermeyenler sağ olun Hepiniz iyi ki varsınız… Sizi seviyorum ve Takipçinizim…(Beynimde çok daha fazla şeyler canlandırsamda sizlere yazmak için ifade edemedim pek güzel yazamıyorum yetenek yok )

Pilav yapmıştım tavuklu onu paylaşayım dedim bugün en sevdiğim pilav çeşidi… Her gün olsa her gün yerim… Bıkmaaaaaaaaaaaam…

MALZEMELER
· 1 Su Bardağı Pirinç
· 2 Su Bardağı Kaynamış Su
· 1 Avuç Erişte
· 5 Adet Haşlanmış ve Didilmiş Tavuk Budu
· Tuz
· 2 Yemek Kaşığı Sıvı Yağ

YAPILIŞI:
Pirinci ayıklayıp yıkadım, tencerede erişte ve şehriyeleri beraberce kavurdum. Pembeleşince pirinci ekledim ve bir müddet daha kavurdum. Ardından 2 bardak su ve tuzunu ekleyerek kısık ateşte pişirmeye bıraktım. Pilav pişince içine didilen tavuk etlerini ilave edip karıştırdım. (sonra ilave edince daha lezzetli oluyor) AFİYET OLSUUUUUUUUN…

Hiç yorum yok: