18 Ekim 2007 Perşembe

ÇİKOLATA "ETKİNLİK MİNİK ELLER MUTFAKTA"



Merhabalar;

Bir etkinliğin ardından diğer etkinlik... Günlerdir sayfama bişey eklememişken etkinlikler dolayısı ile ve benimde arkadaşları yalnız bırakmayı istememem dolayısıyla insan üstü bir çaba ile şükür ikisine de hazırlandım

Bu defa ki etkinlik Selen'in o güzel katkıları ile ve süper fikri ile şölene dönüşecek bence çünkü işin içinde çocuklar var. Onların ellerini dokundurdukları herşey süper oluyor. E bu etkinlikte yine bizimle beraber çocuklarımız.

Selen'i yaptığı ve önerdiği işlere katılırım. Sevgili dost kevgirin ilk gününden beri yanımızda. Bu etkinliğe katılmamın yegane sebebi ise onun dost ve gülen yüzüdür.




Neyse etkinlik konusunu ilk açıkladığında çocukların elleri de olsun fotolarda deyince şöyle bir hayal kırıklığına uğradım önce "ayol bende değil çocuk, koca bile yok" dedim. Sanırım ben katılamayacaktım. Sonra köşeli jetonum düştü ve dedim ki " ne diyorsun sen ya yüzlerce çocuğun arasındasın sende ufaklık elinden bol ne var". :)

Aldım makineyi elime çeşit çeşit çektim çocukları en beğendiğim 2 tanesini de etkinlik için kullandım.

E şimdi etkinlik için bişeyler yapmak lazımdı. Madem çocuklar ellerinde çikolatalar ile poz verdiler bende çikolata yapayım dedim. Fikir çok basitmiş gibi görünsede fotoğraflarda gördüğünüz o 2-3 parça çikolatayı yapana kadar akla karayı seçtim. Gerçekten meşakatli bir işmiş. Süsleyip püsleyerek fotoları yaptığım çikolataları size matah bişeymiş gibi sunuyorum idare ediverin artık :)



MALZEMELER:

150 gr Eritmelik Ganaj
File Fındık
Fike Antep Fıstığı
Üzümlü ve Fıstıklı Tane çikolatalar
Bir Kaç Çeşit Kurabiye Kalıbı

YAPILIŞI:

Ganajı benmari ususlü erittim. Yağlı kağıt üzerine sererek düzelttim. Kalıpları yerleştirdim. Üzerine Fındık,fıstık ve tane çikolataları yerleştirdim.



Ne kadar kolay anlattım ama acemi olunca kalıplardan kırarak çıkardığım çikolatalar yüzenden bu işlemi 3-4 kez tekrarladım :):):).



AFİYET OLSUNNNNNNNNNNNNN

14 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,ellerine sağlık,
Hiç te idare edilecek bir görüntü değil,gayet şık çikolatalar üretmişsin.
Çocuk eli konusunda bende yeğenime müracat ettim,daha küçük ve enerji dolu olduğu için düzgün bir kare elde etmek için epey rüşvet vermek zorunda kaldım : )

NiNo dedi ki...

bazen acemilikte guzeldir gulom cok daha samimi ve gercektir yasananlar cunki ;) ve cesurdur insan acemi iken paylasirkende riyasiz dolansiz yureklidir alkisliyorum senim guloooooooooooooommmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

CANIM ÇİKOLATALAR HARİKA.ELİNE SAĞLIK.

Baharcicegi dedi ki...

Cok güzel sunum cok güzel cikilotalar yapmissin,minik ellerede cok yakismis cikilotalar ellerine saglik

Adsız dedi ki...

Canım çikolatalara bayıldım...
senin gibi onlar da çok tatlı olmuşlar :)

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ne güzel olmuş bu çikolatalar. Hiç de acemice değil çok şık ve çok güzel olmuşlar. Sevgiyle...
http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

Özlem dedi ki...

Sevgili Esra, çok şık olmuş bu çikolatalar. Sunum da pek hoş. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

selam esracım,ne güzel yeniden aranıza dönmek.am çok zor olacak ben yokken yaptıklarınıza bakmak.ne güzel şeyler yapmışsınız hayatım.harikasın valla.neyse hasretle öpüyorum.görüşürüz yine arkadaşım....sevgiler....

Adsız dedi ki...

slm canım...

senin ellerin bizimkinden çokmuş....

kaliteli fotolar çekmişsin..tebrikler....

çikolatalar harikalar.....

Adsız dedi ki...

selam, cikolatalari gorunce dayanamadim. :-) ben bi cikolata canavari olarak bu tarifini hemen yapiyorum. cok super gozukuyo, bakalim ben kaliplardan cikartabilecekmiyim ??? ellerinize saglik banada beklerim.

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar. Sevgiler..

Selen dedi ki...

Esracığım,
Ne güzel cümleler onlar öyle, çok sağol canım. Ben de sana katılımın için teşekkür ediyor ve sevgilerimi gönderiyorum. Kevgir'in yeni sayısını da hevesle bekliyorum ;)

lalecik dedi ki...

Esracığım izinden döndüm canımıniçi, büyük özlem var içimde ve ziyaretlerimi yapmaya çalışıyorum. Tabi iş yerinde biriken işlerden dolayı sınırlı ziyaretler yapıyorum ama arkadaşlar affetsin. Çikolatalarına bayıldım bence sen bu işi ilerlet derim. Ayrıca pastanda nefis olmuş, yakında elişi derslerine girersen şaşırmam. Hatta okulda kermes düzenleyip çikolatalardan, kurabiyelerden bile satabilirsin. Bak sana birde akıl veriyorum:) Canım ellerine sağlık kendine iyi bak. Sanırım Kevgir'in yoğunluğu senide sarmıştır fazla sıkmayayım seni.Öpüldün.

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık nefis bir görüntü