12 Ekim 2007 Cuma

REVANİ VE "MUTLU BAYRAMLAR"

Merhabalar....

Evdeyim :)... Annem gak desem et guk desem süt getiriyor. Bayram tam bana bayram. Bu ne dinlenme fırsatı. İyi ki eve gelmelere bir müddet ara vermişim.
Şaka bir yana ne istesem pişiriyor. Benim gibi oburlar oburu için bulunmaz bir fırsat, bu durum.
Dün okuldaki tüm çocuklar sıraya girerek elimi öptü ve bayramımı kutladı. Bende büyüklerin ellerinden yaşıtlarımın ve küçüklerimin yanaklarından kocaman öpüyorum. Mutlu huzurlu ve ağız tadıyla yemek içmek dolu bir bayram diliyorum....
sevgiler

Revani ile bayram kutlamam son vereyim

İşte tarif;

MALZEMELER:
4 Adet Yumurta
1 Sb Yoğurt
1 Sb. Ayçiçek Yağı
2 Sb Un
1 Sb İrmik
1 Sb Toz Şeker
2 Limon Kabuğu Rendesi
Kabartma Tozu ve Vanilya

ŞERBETİ:
3 Sb Şeker
4 Sb Su
Yarım Limon

YAPILIŞI:

Şerbet kaynatılır ve soğumaya bırakılır.
Yumurtalarla toz şekeri iyice çırpılır. Sıvı yağ, yoğurt,irmik ve un katılır. Sonra kabartma tozu eklenerek karıştırılır.
Yağlanmış tepsiye malzeme dökülür Üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.
Fıırndan çıktıktan sonra kesilir ve şerbet dökülür.
Üzerine istenilen malzeme konur. AFİYET OLSUUUUUNNNNNN

38 yorum:

Adsız dedi ki...

Revani harika canım. İyi bayramlar, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ziyaret ve bayram mesajınız için teşekkür ederim, size de iyi bayramlar. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Tüm yürekler sevinç dolsun, umutlar gercek olsun,acılar unutulsun,dualarınız kabul ve bayramınız mübarek olsun.

elma şekeri dedi ki...

Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Esracım revani harika, afiyet olsun canım, mutlu huzur dolu bir bayram diliyorum sana...

Adsız dedi ki...

:))) Baktım taşınmışsın bende geldim bakayım dedim...Muhteşem olmuş sayfan...Blogcu hani eski evler gibi terkedilen..en son oraya orayı boş bulanlar gelir ya...işte aynen öyle...Bende milliyet blogdayım...Orada yazıp çiziktiriyorum.oraya da üye ol bence...nefis yemeklerini görsün herkes...) sevgiler canım arkadaşım

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=780957 benim adresim...

Hülya dedi ki...

Bayramlar eskiden mi güzeldi biz mi eskiyi çok özledik de yadediyoruz bilinmez ama tek bildiğim her daim bayram çocuklara geliyor;)
İyi bayramların olsun...Sevgilerimle...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Anne gibisi var mı :) Kardeşim de şuan aynı muameleyi görüyor,pazartesi dönecek :))
Ben de elini öpeyim o zaman,ama harçlık isterim:))))
Hayırlı ve bol tatlılı bayramlarrr
kocamann luptum.
Not: neden blogspota yorum yapmıyosun. blogcuyu boşver :)

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik nefis olmus iyi bayramlar

Naşide Dönmez dedi ki...

canım ellerine sağlık.hayırlı bayramlar....annenede kolay gelsin:))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

canım bayramın kutlu olsun yuvan huzur sofran bereket dolu olsun ağız tadın hiç bozulmasın sevgiler çok öpüyorum canım

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hımmmm... Revani muhteşem olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık... Bayramınız güzel geçsin. Sevgiyle... http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/ İzninizle listeme ekliyorum sizi. Sizde beni alırmısınız ??? :)

*Ra dedi ki...

Merhabalar Esracığım. Güzel bir bayram geçirmen dileği ile. Sevggiler.

Adsız dedi ki...

merhaba can�m ramazan bayram�n� en i�ten kutlar sa�l�k dolu mutlu bayramlar dilerim sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba canım bayramını kutlar sağlık dolu bayramlar dilerim sevgiler

pervin dedi ki...

revani mıımı ellerinize sağlık bayramınız mubarek olsun sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Mübarek Ramazan Bayramını sevdiklerinizle beraber sağlıklı ve huzur içinde geçirmenizi dileriz. Bayram tüm insanlığa hayırlı olsun!

Safran dedi ki...

Esracığım, anneciğinin ve senin bayramını kutluyorum, en içten sevgilerimi gönderiyorum...

keskinli dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

Adsız dedi ki...

ne şans...ben bu bayram gidemedim...eşimde öğretmenya...tatil az diye gitmedik...ama telefonda bana etmediğini bırakmadı....şunu yaptım keşke olsaydın...bunu yaptım keşke sende yeseydin tarzında gsm eziyeti etti bana...

tadını çıkar....bizim yerimizede nazlan....
öpüyorum seni....

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık arkaDAŞIM ben de senin bayramını kutlarım beraber nice nice bayramlara...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

canım seninde bayramın mübarek olsun..tatlı tadında bir bayram diliyorum.
sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte sağlık, huzur, mutluluk dolu nice bayramlar dilerim


www.annemmutfakta.blogcu.com

Adsız dedi ki...

merhaba tatlı harıka olmuş yumşacık tadıda kıvamında ellerinize saglık

meleginmarifetleri dedi ki...

selam canım revani çok güzel görünüyor ellerine sağlık yiyenlere afiyet olsun hoşçakal

Adsız dedi ki...

canım benim bana bu sıkıntılı günlerimde yazdığın mesajlar için çok teşekkür ederim.dualarınızla çok şükür babam eskisi gibi sancılı ve uykusuz değil onu bakımla yaşatmaya çalışıyoruz.ben uğrayamadığım günlerdeki yaptıkların harika olmuş ellerine sağlık.ayrıca 3. sayınız hayırlı olsun başarılar

Adsız dedi ki...

merhabalar canım.hepiniz taşındınız yani buralara.gerçi bende oluşturmuştum bir sayfa kopya olsun diyerek.burada birbirinizi nasıl buluyorsunuz.diğer blogları nasıl görüyorsunuz anlamış değilim henüz.hiç bişeyden haberim yok:)) kendi kendime bogdaki tarifleri yavaş yavaş atıyorum buradaki adrese.neyse şimdilik hoşçakal.revani çok güzel görünüyor bu arada ellerine sağlık.

elma şekeri dedi ki...

Merhaba Yorumunuzu yeni gördüm.Sizi ekledim msn adresime fakat bu aralar cok yogunum benimle görüsmek istediginiz konu hakkinda mail atarsaniz en kisa zamanda cevap vermeye calisirim.Umarim bana kizmamissinizdir..Sevgiyle kalin..

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım blogun hayırlı olsun çokkkkk güzel olmuş herşey ellerine sağlık,birkaç tarif aldım gidiyorum.
ohhbe

Adsız dedi ki...

yeni adresiniz hayırlı uğurlu olsun inşallah darısı başıma ama ben blogspta geçmeye cesaret edemıyorum yada beni çok uğrastıracağını düşündüğümden olabılır neyse belkı bende bırgun blogspota gecerim. Revanının görüntüsüde emınım tadıda çok güzel. ellerinize sağlık. Kevgirin 3. sayısıda hayırlı olsun sevgiler...

Gönül dedi ki...

can�m ellerine sa�l�k bir dilim ald�mmmm s�per olmu�..sevgilerimle

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ESRACIM BANADA REVANİ KALDIMI BİR DİLİM ALAYIM
GEÇMİŞ BAYRAMIN KUTLU OLSUN BURADA BAYRAM ÇOK YOĞUN GEÇİYOR BAYRAMDA UĞRAYAMADIM BAYRAMIN GÜZEL GEÇMİŞ ANLADIĞIM KADARIYLA
ÖPÜYORUM SEVGİLER

inci dedi ki...

canım esram sen iyi bir bayram geçirmişsin.....eee tabii anneciğinin sayesinde:)) misle gibi revanide var daha ne olsun.....birazda sen ev hayatının tadını çıkar şekercim.....sana ve ailene nice güzel bayramlar diliyorum:))

Selen dedi ki...

Oh ne büyük keyif Esracığım, tadını çıkart vallahi eğer saltanat hala sürüyorsa :)

banu kırmızıgül dedi ki...

ellerıne saglık canım nerelerdesın..

Aybike Ceylan dedi ki...

Esra'cigim,
Ellerine saglik harika olmus tatlin.
Bende annemi istiyorum yaa....:(
Sevgiler

Adsız dedi ki...

revani harika...tatlıya bayılım zaten...elinize saglık..

Adsız dedi ki...

Merhaba canım,nasılsın, güzel bir bayram geçirmişsin sanırım, eh anneler böyledir işte, yeterki evlatları birşey istesin, onların haklarını nasıl öderiz biz...
Canım revanide harika görünüyor, en çok sevdiğim tatlılardandır, tadı da mutlaka çok güzeldir, ellerine sağlık, sevgiyle öptüm...