22 Ekim 2007 Pazartesi

HAMBURGER


Merhabalar;
Koştur koştur zayıflayacağım valla... Benim gibi oburluğa ve tombulluğa alışkın bir bayan için zayıflamak mı oy oy oy...
Ne bitmez iş yoğunluğum varmış. İnanın vakit bulup tarif eklemek için deliriyorum. Pc başına geçip sizlerin sayfalarını dolaşmak için deliriyorum. Ama bir türlü vakit bulamıyorum. Özledim sayfaları gezip güzel yemeklerinize bakıp yorumlar yazmayı.
Bu arada bazen denk geliyorum blogculardan bayağı bir taşınan olmuş, arkadaşlarım çok sevdiğim, dostlarım gelmiş buralara. Hepsine teker teker hoş geldiniz diyorum. Bir fırsat bulursam ziyaretlerime başlayacağım...
Bloğum benim için bir kaçış yeri dinlenme durağı azıcık daha dinlendim herhalde e artık ben işimin başına döneyim ama önce tarifler.

MALZEMELER:
Hamburger ekmeği (tarifi burada)
300 gr kıyma
Galeta Unu
1 adet Yumurta
Köfte Harcı
Marul Yaprakları
Domates
Kornişon Turşu
Mayonez ve Ketçap
YAPILIŞI:
Hamburger ekmeği tarife görehazırlanır. Köfte malzemeleri yoğrulur. 1 Saat kadar dinlendirilir. Daha sonra ekmek büyüklüğünde köfteler hazırlanıp yağlı kağıt serilmiş tepside pişirilir. Piştikten sonra ekmekler ikiye bölünür. İçlerine köfte,domates,marul,ketçap ve mayonez konarak hazırlanır. AFİYET OLSUUUUUUUUUUUUN

26 yorum:

Betül dedi ki...

Merhabalar sevgili büyüleyenmutfakkokusu
Tarifler çok güzel, resimler çok güzel, metinler çok güzel ellerine sağlık sevgiler........

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Merhabalar
Songünlerde yaşanan acı olayları protesto etmek adına bloglarımıza Türk Bayrağı Resmi eklemeyi teklif ediyorum. Ne dersiniz. Haydi birlik olalım. Sevgiyle...
http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

NiNo dedi ki...

ayyyyyyy tamda canim abur cubur bisiler istiyodu :D nasil gecti toplantin osledim seni :D

Unknown dedi ki...

Bu ülkenin evlatlarını kahpece katleden terör örgütünü lanetliyor ,şehitlerimize Allahtan rahmet ,başta aileleri olmak üzere tüm ulusumuza başsağlığı,yaralı askerlerimize de acil şifalar diliyorum

Şanlı Askerim;

Kanın yerde kalmadı, kalmaz!

Türk'ün döktüğü her gözyaşı acılarla bilenen kinimize kin ekliyor. Türk analarının döktüğü her gözyaşı yüreğimize akan alev..

Vatan için kan, vatan için can, vatan için mal, vatan için ne gerekiyorsa hepsini fedaya hazır bir ruhla; mücadeleye yeni başlamış gibi aynı hız, azim ve kararlılıkla düşmanların üzerine demir bir yumruk gibi, yıldırım gibi inmeye hazırız.

Hainlerle hesaplaşma gününe kadar acımız son bulmayacaktır.

“Ürkekliğe yer yok yüreğimizde... Korkuya elveda… Bin canım olsa, bin kez veririm yoluna… Vatan sana canım feda…”
Her Türk asker doğar!

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

bu görüntü ne böyle...yapıştım ekrana valla..harika ..
ellerine sağlık cnm..sevgiler.

Adsız dedi ki...

slm canım arkadaşım yeni evin hayırlı olsun uzun zamandır pek dolaşamadım arkadaşları,yenilikleride öğrenmem zaman alıyor,nefis yiyeceklerini tam hızla hazırlamaya devam ediyorsun ellerine sağlık,sevgiyle kal.
ohhbe

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Ayyyyyyy ne güzel duruyorlar öyle. Ellerine sağlık çok güzeller. Görür görmez benim dombili aklıma geldi, uyumasaydı şimdi isterdi. Çocuklar bu konuda haklılar aslında yani hamburger konusu:)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Esra'cim, su günlerde herkeste bir yogunluk bir kosusturmaca aldi basini gidiyor, bende de öyle. Insallah kisa bir süre sonra hayatimiz normal ritmine geri döner. Hamburgerlerin süper lezzetli ve ye benili görünüyor, ellerine saglik. Hem de ev yapimi ve saglikli bir sekilde de hazirlamissin vallahi bravo sana.

Sana güzel bir hafta diliyorum ve soguk bir geceden simsicacik sevgilerimi yolluyorum..

Adsız dedi ki...

pişşt, yollasana bana ordan bi hamburger esra ...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Nefis görünüyor nefiss...

mutfaközlemi dedi ki...

böreğimi beğendiğine çok sevindim bence hiç durmayın ve hemen yapın sizinkinden :)

aaa bu arada hamburger süper olmuş bayıldım şimdi benim canım hamburger istedi napıcazzz :(

sevgilerle -özlem

♥ KNITTING ART dedi ki...

MERHABA SEVGİLİ MESLEKDAŞIM,
Sayfan hayırlı olsun. Emeklerine Sağlık, yaptıkların ve paylaştıkların da harika.Herzaman
görüşmek üzere-ben buradayım. Sevgiler sana,
Mine

Adsız dedi ki...

canim yaptiklarin yine herzamanki gibi harika
ellerine saglik
hele hamburgerler tam cocuklara gore
birde sayfani acinca direk link sayfasi cikiyor
ben orada yokum :((yoksa varimda ben mi gormedim :))
eklersen cok super olacak:))
öpt
www.yenitadlar.blogcu.com

Ceylan dedi ki...

Ne zamandır hamburger yapıp Mertoşa sürpriz yapmak aklımdaydı. Çok iyi oldu bu tarif, ellerine sağlık. Böylesi hamburgere kimse hayır diyemez! Bunun nesi fastfood şimdi?? Bu kadar zahmetle di mi ama!!

Unknown dedi ki...

aaaaaa ama bu nasıl olur. tam senin tarifleri iyicene incelerken bloğuma baktım, senden bi yorum. allah allah nasıl olurki bu :-))

ne güzel bir insansın sen yaw, daha ne diyeyim...

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

ESRACIM MERHABA HAMBURGERLER NEFİS ELLERİNE SAĞLIK MAŞALLAH SEN HERŞEYİ YETİŞTİRİYORSUN AMAN NAZAR DEĞMSİN
ÖZLETTİN KENDİNİ BEN BİRDE YORUMLARA VERDİĞİN CEVAPLARI ÖZLEDİM SEN BİR YANDAN DEĞİŞİK TARİFLER VERİRİKEN BİR YANDANDA YZAILARINLA İÇİMİZİ AÇIYORSUN SENİN YZAILARINI BİR SOLUKTA OKUYORUM
SEVGİYLE KAL
BİZLERİ UNUTMA

MUTFAKISTAN dedi ki...

harıka olmus uzanıp almak ıstedım afıyet olsun canım

DENİZSEFASI dedi ki...

bu kadar koşturmaya rağmen harika şeyler hazırlamışsın. ellerine sağlık

Ayşegül dedi ki...

yaa ama yaa hamburger istiyorum bennn! yazık değil mi bize! şimdi işten kaçıp bir burgerciye mi gitsem ya da bi otobüse atlayıp sana mı gelsem:)) sana geliyoruumm:))
öptüm seni koccemen

Aybike Ceylan dedi ki...

Esra'cigim,
Ellerine saglik, gene kokusunu aldim da oyle geldim. Sevgilerimi gonderiyorum.

yaban mersini dedi ki...

esra,cnm..şahane olmuş bu burgerler..ellerine saglık..renkleri çok cnlı,hiç aç değilim ama yine de çok çekici görünüyor.slmlar.

Adsız dedi ki...

Merhaba Esracım,
Yazını okuyunca inan kendimden utandım. Demekki sadece ben değil, herkeste bir yoğunluk var bu aralar. Benim de işlerim çok yoğun. Sabah 6,5ta kalkıp işe gitmem ve eve akşam 7,5- 8 de yorgun argın gelmem, yemekti, çocukların dersleri falan kendimi zor yatağa atar oldum. Yani merak edilecek bişey yok. Sadece bloğa vakit ayıramadım bu aralar. Fırsat buldukça sizleri takip ediyorum tabi. İşallah en kısa zamanda bişeyler yapacağım. Ben de pek fazla ayrı kalmak istemiyorum. Sizleri çok özledim tabi. Bu arada mektup gibi de yorum yapmışım.
Görüşmek üzere canım.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Merhaba.Hamburgerler harika olmuş.Ellerine sağlık.Çok iştah açıcı görünüyor.Sevgiler

www.annemmutfakta.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım merhaba
sen buraya taşındıktan sonra zannedersem ilk yorumum sanki çoook uzaklara gitmişsin gibi hissetmiştim ama artık daha sık yorum yazarım canım

hamburgerler nefiss bu koşoşturmacada bunları yapabiliyosan bravo sana..ellerine sağlık..
sevgilerimle canımm

keskinli dedi ki...

esracim hamburger enfes tam cocuklara göre selamlar

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba Esra,
Ellerine sağlık,hamburger tam ham yapılacak güzellikte olmuş.
Çok yoğun olduğuna değinmişsin,biz yeri geliyor blog işlerine ev hanımı olduğumuz halde yetişemiyoruz.
Sen birde okulda ki görevini yapıyorsun,birde Kevgir'in çalışmaları var ki hiç kolay olmasa gerek.
Biliyorsun ben de blogcuya daha fazla dayanamayıp,blogspota geçtim.
İlk günler hiç bir şeyden anlamayıp,hafiften sıyırıyordum : ) ama artık çoğu şeyin nasıl yapılacağını öğrendim,rahat rahat düzenleme yapıyorum.Önümde ki en büyük sorun,arşivi bu tarafa taşımak,afiyetlenin çok az tarifi kaldı blogspota geçirmediğim.
Geziyenin ise neredeyse bütün yazıları geçirilecek duruyor,üstelik yazıları taşımayı bitirmediğim için,yeni gezi yazısı da yazmıyorum.
Canım kusura bakma başını ağrıttım,işlerinde kolaylıklar dilerim.