18 Eylül 2007 Salı

FINDIKLI VE ÇİKOLATALI MUFFİN

Merhabalar

Ne çok alışmışım bloguma ve blog msjlarıma. Hayatım bundan ibaret oldu resmen… Bakmayın öyle bana çoğunuz aynı durumdasınız biliyorum…
Sabah kalkınca bile bakmamak için kendimi zor tutuyorum… İşime gidiyorum. Okuldaki günlük işler ama beni devamlı bir şeyler dürtüyor…”Açsana Esra bloguna baksana bi” direnmek ne kelime koşa koşa geçiyorum pc başına.

Esir aldı blog olayı beni. Geçecektir diye ümit ediyorum…Geçer di mi )))))
Kaç gündür hastayım; grip mikrobu ile bademciklerimde ki iltihap elele vermişler tüm vücudumda halay çekiyorlar, ama ben hapşıra hapşıra pc başında cevap yazmakla ve yorum yazmakla uğraşıyorum yok ben kurtulamam kesin gidiciyim. Hele az önce benim türümden var mı diye nette dolaşırken bulduğum. İnternete bağımlı mısınız yazısından sonra azıcık kendime çekidüzen vereyim diyorum…
Bakın kimler tehlike altında (fazla ciddiye almayın)
· Modeminizi kapattığınızda içinizde bir burukluk hissediyorsanız; (yok daha bu belirtiyi göstermedim)
· Defterinizdeki tüm adreslerde @ varsa;(yarısında vaaaaaaar)
· İnternet erişimi olmadığı için arkadaşlarınızla haberleşemiyorsanız; ( hakikaten ya telefonu falan unuttuk. Pc olmadı mı iletişimde yok )
· Bilgisayarınızla beraber yatmak istediyseniz. (İstedim mi ? bunu hatırlamıyorum)
· Bilgisayar masanızın sandalyesini bir klozetle değiştirmeyi düşündüyseniz; (güzel fikirmiş düşünebilirim)
· Gülümsediğinizde başınızı yan çeviriyorsanız; :-) (yok şükür daha bunu da yapmadım)
· Kelime işlemcinizle bir şeyler yazarken her noktadan sonra "com" yaziyorsaniz; (olmadı diyemem )
· Rüyalarınız 256 renkse; (ha önceden de o kadar renkliydi he he)
· Asansöre bindiğinizde gitmek istediğiniz kata ait düğmeyi çift tıklıyorsanız; (şükür bunu da yapmadım)
· İnternetten son zamanlarda sakız siparişi verdiyseniz; bu internet işini biraz fazla abartmışsınız demektir. (son aşama olmadı daha rahatlayabilirim )
Size de uyan birden fazla madde varsa eyvah ki eyvah )))))… Bunlar işin gırgır yanı ama ben yakında ciddi bir bağımlı olabilirim ya siz ?

Pc başında tıkınmaya bayılıyorum. Bunun içinde evde devamlı kek falan oluyor. Yok canım tek başıma tüketmiyorum ama bana da kalıyor.

Birkaç hafta önce aldığım ve unuttuğum kek kalıplarımı denedim normalde kalıptan topkekler ortası boş çıkıyor ve istediniz dolgu malzemesi ile doldurabiliyorsunuz. Ama ben her bir kalıp gözünü o kadar doldurmuşum ki benim kekler oldu dev kek hatta artı ben başka çeşitler yaparak değerlendirdim hamuru )))))) Çok oldu benim ölçü anlayacağınız. Siz azaltarak yaparsanız çok süper olur. İleride bu kalıplarla daha güzel kekler yapıp sizlere sunacağım inşallah…İşte bilgisayarla uğraşırken tıkındığım keklerin tarifi…




MALZEMELER:
2Yumurta
1 Su Bardağı Toz Şeker
1/2 Su Bardağı Süt
2/4 Su Bardağı Sıvı Yağ
Portakal Kabuğu Rendesi(isterseniz)
Vanilya, Kabartma Tozu
Aldığı Kadar Un
Küçük top kek kalıpları
Fındık
1,5 Su Bardağı süt
1 Paket Çikolata Sosu

YAPILIŞI:
Önce şeker ve yumurtayı çırpıyoruz, sonra yağ,süt, un ,kabartma tozu, portakal kabuğu rendesi, vanilyayı ekleyip kek kıvamına getiriyoruz 12 kalıba koyduktan sonra malzeme arttı 2-3 adet kağıt kalıba döküp üstüne fındık serpiştirdim…150 derecede 50 dk pişirdim.

Çikolatalı sosu 1,5 Bardak sütle pişirp keklerin ortalarındaki çukur kısımları doldurdum. AFİYET OLSUUUUUUUUUUUUUN

Hiç yorum yok: