18 Eylül 2007 Salı

TAVUKLU ERİŞTE PİLAVI

Gmail hesabıma çok fazla mail geliyor…

Uzuuuuuuuuun süre hiç dokunmuyorum. Özellikle blog izleme özelliğini kullandığım için sayfalarca okunmuş mail oluyor.
Sonra bir gün düşüyor aklıma oturuyorum, yüzlerce maili ayıklamaya çalışıyorum. Çöp kutusuna attıklarımı büyük bir zevkle sildikten sonra. Karşıma şu yazı çıkıyor. “ 2 GB lik kotanızın sadece %1’ ini kullanıyorsunuz silmeye ne gerek vardı” ha ha ha
Bu benim bilinçaltıma mı işlemiş ne? tembellik had safhada

Her şeyin suçlusu gmail… Nasıl mı?
İç ses1: Evi süpür
İç ses2: Amaaaaaan ne gerek var daha kirlenmemiş alan var. Kotanızın % 10’luk kısmını kullanmışsınız.

Başka bir gün;
İç ses1: Mutfağı topla, yemek yaptın bulaşıkları yıka…
İç ses2: Amaaaaaaaaaaaaaaaan kotanızın %2’lik kısmını kullanmışsın kullanılacak daha çok şey var

Bu iç ses çok oluyor ama
İç ses1: Çamaşırları yıka ya 2 hafta oldu çamaşır yıkamayalı
İç ses2: Amaaaaaaaaaaan kotanızın sadece % 50’lik kısmını kullanmışsınız daha bir o kadarlık kısım var. Yan gel Osmaaaaaaaaaaaaan.

Hani o iç ses bir gün şunu dese çok iyi olacak
İç ses1 : Onu mu yesem? Bunu mu yapsam, Yok şunu yapsam, Bundan da içsem.
İç ses2 : Hişşşşşşttttt aloooo vücut alanınızın kapasitesi 2 GB, sen 4 GB kullanmışsın hoooop durup artık tıkınmayı bıraksam diyorum

Sonuncusu daha mantıklı ama benim iç ses hiç bu noktada çalışmıyor direk şöyle diyor.
İç ses2: Ye canım ya suyundan da buyundan da ye ye…
Bu kadar bahsedince acıktım mı ne :)

Neyse hafta sonu benim içses fazla mesaide idi. Ne yapsam ne yapsam? diye düşünürken, annemin kışa girerken yaptığı çeşitli ev eriştelerinden pilav yaptım. Çok da güzel bir yemek oldu. Yedim tabi ki :)
Dedim ya tüm Bunların suçlusu gmail. Ben biliyorum


Buyurun Tavuklu Erişte Pilavı
MALZEMELER:
· 3 Avuç Çeşitli Erişte
· 1 Kaşık Sıvı Yağ
· 1 Kaşık Tereyağı
· 3 Adet Haşlanmış Tavuk Budu
· Tavuk Suyu ve Tableti
· Tuz.
YAPILIŞI:
Yağları tencereye koyuyoruz. Ardında erişteleri koyup kavuruyoruz. Kavrulduktan sonra. Tavuk suyunu ve tabletini koyarak, pilav gibi pişmeye bırakıyoruz.
Haşlanmış tavukları diderek piştikten sonra erişte pilavına karıştırıyoruz. AFİYET OLSUUUUUUUUUUN…

Hiç yorum yok: