19 Eylül 2007 Çarşamba

TAVUKLU MAKARNA

Merhabalar;

Sabahları uyanmak ne kadar zor ama ben uyanıyorum (e mecburen) , iş yapmaktan hele hiç haz etmiyorum ( e tembelim), Kedilerimi doğru düzgün besleyemiyorum, ( e bir unutkanlıktır gidiyor) , kitap okuyamıyorum ( eee net bağımlısı oldum), blogcudan blogspota taşınacağım ama taşınma işini bir türlü bitiremiyorum ( eee tembellik burada bir kere daha devrede) , arkadaşlarımı arayıp soramıyorum (eee bir adam sendecilik), müzik dinleyemiyorum (e unutuyorum),

Neler mi yapıyorum. Koştur koştur okula geliyorum, o toplantıdan o toplantıya koşturuyorum. Öğrenci kitaplarını düzenlemeye çalışıyorum, yeni kayıt yaptıran çocuklarla ilgileniyorum, ders dağılımlarını yapıyorum, öğretmen eksiklerini gidermeye çalışıyorum,

Ot muyum? Evet menun muyum? Sizce :)

Oysa ne güzel di yaz tam belim harcım tembellik had safhadaydı :)

Neyse bu arada unutkanlık devreye girmeden Ramazan geldi hoş geldi diyorum ve hepinize kolaylıklar diliyorum. Ramazana uymayan ama benim çok sevdiğim makarna tarifi ile susayım artık diyorum. Laf aramızda kedilerde çok seviyor bu makarnayı :)

Sevgiler

MALZEMELER:
· 1 Paket Makarna
· 4 adet kemiksiz tavuk kalça
· 1 Adet Soğan
· 3-4 Adet yeşil Biber
· 2 Domates
· 1 Kaşık Salça
· Tuz
· Yarım Çay Bardağı Ayçiçek Yağı
· İstenilen Baharatlar
YAPILIŞI:

Makarnayı pakette belirtilen süreye göre haşlayıp süzüyoruz.

Tavuklarımızı iri ve uzunlamasına parçalar halinde doğruyoruz. Tencereye kısık ateşte koyuyoruz. Tavuklar suyunu çekene kadar pişiriyoruz. Sonra yağı, doğranmış biber ve soğanı ekleyerek pişiriyoruz.

Rendelenmiş domatesimizi, baharatlarımızı ve salçamızı ekleyip pişiriyoruz. Sonra tüm bu karışımı haşladığımız makarnaya boca edip karıştırıyoruz.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba en sevdiğim makarna harika görünüyor ellerinize sağlık