19 Eylül 2007 Çarşamba

POŞETTE TAVUK VE PEYNİRLİ MAKARNA

Merhaba

Yemek bloğu yürütmeye çalışmalarına başladığımdan beri başıma gelenlerden bir demet:

Yeni yazı eklendikten sonra sizlerden gelen tepkiler:
** Genelde çok güzel yorumlar ve ayakta durmamı sağlayan sözler
Okuldaki arkadaşlardan gelen tepkiler:
** Aaaaaaaa ne güzel bir sürü şey eklemişsin… Ama sanki şu şu ve şundan getirmedin okula yemedik. (Hönk)
Diğer okul müdürlerinden gelen tepkiler:
** Bak Esra şu konuda yardımcı olurum ama şu kekten ya da pastadan yaparsan (hep rüşvet hep rüşvet)
Diğer okullarda çalışan arkadaşlardan gelen tepkiler:
** Bir gün gelsek de hem şu güzel pastalarından yesek hem de tarifleri alsak ( e sayfada var ya tarifler taaaaaaa buraya kadar yorulmaya ne gerek var. İçimden söylüyorum tabi :) )
Babamdan gelen tepki:
** Kızım sen ne zaman akıllanacaksın hep deli hep deli. Ne işine yarayacak şu.
Annemden gelen tepki:
Herkese yediriyorsun da yaptıklarından biz daha bir şey yemedik cık cık cık evlat yetiştirmişim işte
Kardeşimden gelen tepki:
** Yuh abla her tarafa kedi resmi doldurmuşunda hiçbir yerde Efe’nin (oğlu oluyor kendisinin) fotoğrafı yok...
Heyyyyyyyyyyyyyyyyyytttttttttt yetti len şimdiye kadar kimseye cevap veremiyordum şimdi benim ufaklık bana sataşınca dişime göre birini buldum ya başladım çocuğa, “len utanmaz, o ne len, bana hesap mı soruyorsun terrrrrrrrrrrrrrrrrrbiyesiz. Çok meraklıysan bir blog kur da doldur oğlunun resimlerini.” He he he iyi ki Deniz var o olmasa kime sataşıp rahatlayacağım :).

Her şeye rağmen en sevdiğim yemeklerden biri olan makarna ve tavuk ikilisini sunuyorum size. Hayatımda olan herkese çok teşekkürler her şeye rağmen hayat onlarla eğlenceli ve güzel

POŞETTE TAVUK:
1 tatlı kaşığı yoğurt , 1 Tatlı kaşığı salça, kekik, tuz, toz kırmızı biber, pul biber 1 kaşık ayçiçeği yağı. Sos iyice karıştırılır. 4 Adet tavuk kalça içine atılrı ve iyice karıştırılır. Fırın poşetine konup ağzı bağlanır. Poşet delinerek pişirilir. AFİYET OLSUUUUUUUUUN

PEYNİRLİ MAKARNA:
İstenilen miktarda makarna haşlanır ve süzülür. 2 Adet domates rendelenerek 3 kaşık yağda pişirilir. İçine 1 yemek kaşığı salça konur. 1 adet tavuk bulyon ve yarım su bardağı kadar peynir konur. (ben çömlek peyniri kullandım.) Son olarak makarna eklenir ve afiyetle yenir.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok: