18 Eylül 2007 Salı

#YE 20 OTOĞLUOT BÖREĞİ

Merhabalar… Yeni bir haftaya başlıyoruz ve ben bu yeni haftaya 1 yeni etkinlikle başlıyorum… resimden de anlaşılacağı gibi #ye 20 Yurdumuzun Yenebilir Otları. Ben yapmışken, dayanamadım biraz erken koydum etkinliğimi. Etkinlik sahibi Asya. Sitesi Benim Mutfağıma ve Asya’ya başarılar diliyorum…

Ben otlara temkinli davranan bir tipim. Ama bunu pişerken ki kokusu bile beni cezp etti. Çok lezzetliydi. Burada bulamadım da taaaaa Mersin’den halam yolladı otları. Bu etkinlik için bayağı çalıştım yaniiiiiiiii. (tembel biri olarak zor bir görev)

MALZEMELER
(Ot Miktarları Göz Kararı)
· Isırgan Otu
· Kuş Ekmeği otu (başka adını bilmiyorum sormayın )
· Ispanak Otu (Kulakların Çınlasın Yaman Ayşeeeee)
· Pırasa Otu :)
· Yarım Kalıp Peynir (ben Çömlek peyniri kullandım)
· 2 Kaşık Yoğurt
· 1 Çay Bardağı Süt
· 2 Yumurta (birinin sarısı üstüne)
· Yarım Çay Bardağı Yağ
· Tuz
· 3 Adet Yufka

YAPILIŞI:
Otları küçük küçük doğruyoruz içine peynirimizi ve tuzu koyup karıştırıyoruz.
Yoğurt, yumurta, süt, yağı karıştırıyoruz. Yufkaları 8’e bölüyoruz. Bir parça alıp içine yoğurtlu harçtan sürüyoruz üstüne bir parça daha koyup yoğurtlu harçtan tekrar sürüp otlu karışımdan koyuyoruz. Kenarlarını kıvırıp sigara böreği gibi sarıyoruz. Üzerine yumurta sarımızı sürüp fırına veriyoruz. AFİYET OLSUUUUUUUN

Hiç yorum yok: