18 Eylül 2007 Salı

REÇELLİ KEK


Hemen hergün uğruyorum arkadaşlarımın sayfalarına geziyorum, Onlara ben geldim diye selamlar bırakıp geliyorum… Feray’a uğramıştım yine ve bu falı gördüm o kadar hoşuma gitti ki sizlerle paylaşmak istedim sizlerde yapın bakalım beğenecek misiniz ? Ya da yansıtacak mı sizi.

Hemen ardından güzel ve ani misafir gelince evdeki malzemeler kullanılarak yapılmış bir kek tarifi var. Hem kolay gelsin hem afiyet olsuuuun

Çin Feng shui falınız :Birkaç dakikanızı ayırın ve ne olduğunu görün. Eğer dürüst olursanız bu size gerçekleri söyleyecek. Cevaplarınızı bir kağıda yazın ve burcunuzu aşağıda okuyun.1 - Favori renginiz hangisi : Kırmızı - Siyah - Mavi - Yeşil - Sarı2 - Doğum isminizin ilk harfi ? 3 - Doğduğunuz ay? 4 - Hangisin daha çok seversiniz? Siyah mı Beyaz mı5 - Sizinle aynı cinsiyette birinin adı?6 -Favori sayınız?7 - Hangisin daha çok seversiniz? Kaliforniya - Florida ?8 - Göl mü seversiniz Okyanusmu?9 - Mantıklı bir dilek tutun
Tüm sorunlara cevap verince aşağıya bakın. Kopya çekmeyin.1 - Eğer seçtiğiniz renk; Kırmızı : Alarm durumundasınız (açık/ uyanık) ve hayatınız sevgiyle dolu
Siyah :Kapalı ve agresif birisiniz
Yeşil : Ruhunuz huzurlu ve rahatsınız.Mavi :Spontane, aşk öpücükleri ve şevkatli birinizSarı : Mutlu bir insansınız.. Kötü modda olanlara iyi tavsiyeler veriyorsunuz. 2 - Eğer baş harfiniz;A-K Hayatınızda bolca sevgi ve dostluk varL-R Hayatınızı maksimumda yaşamaya çalışıyorsunuz, yakında hayatınız yeniden yeşerecek.S-Z Başkalarına yardım etmeyi seviyorsunuz. . Geleceğiniz güzel görünüyor. 3 - Eğer doğduğunuz ay;Ocak - şubat - Mart : Yıl sizin için güzel geçecek. Hiç ummadığınız birine aşık olacağınızı keşfedeceksiniz.Nisan - Mayıs - Haziran :Sonsuza kadar devam edecek bir sevgi ilişkisine sahip olacaksınız Temmuz - Ağustos - Eylül :Çok güzel bir yıl yaşayacaksınız ve hayatınızda köklü değişimlere sebep olacak deneyimler yaşayacaksınız.Ekim - Kasım - Aralık : Aşk hayatınız muhteşem olcak, ruh eşinizi bulacaksınız.4 - Eğer seçtiğinizSiyah : Hayatınız bambaşka bir yöne doğru hareket edecek.Sizin için en iyi şey bu olacak ve bu değişimden memnun olacaksınız.Beyaz : Sizi tamamlayan ve sizin için herşeyi yapabilecek dostlara sahipsiniz ama bunun farkına varmayabilirsiniz. 5 - Bu kişi sizin en iyi dostunuz.(seçtiğimiz isim)6 - Bu sayı hayatınızda sahip olduğunuz en yakın arkadaşlarınızın sayısını gösteriyor.7 - Eğer seçtiğiniz;Kaliforniya : Macera seviyorsunuzFlorida : Yan gel yat bir tipsiniz. (uyuşuk) 8 - Eğer seçtiğiniz;Göl : Sizin arkadaşlarına, sevgilisine tamamen bağlılık gösteren birisiniz.Okyanus : Spontane ve insanları mutlu etmeyi seven birisiniz.

MALZEMELER:
· 3 Yumurta
· 1 Çay Bardağı şeker
· 1 çay Bardağı Sıvı Yağ
· 1 Çay Bardağı Süt
· 1 Portakal Kabuğu Rendesi
· 1 Su Bardağı Çekilmiş Fındık
· 1 Çay Bardağı İnce Çekilmiş Çikolata
· Vanilya , Kabartma Tozu, tarçın
· 1 Su Bardağı Kadar Reçel (ben ahududu kullandım)
· Alabildiği kadar un (kek kıvamı)

YAPILIŞI:
Yumurta ve şekeri çırptım İçine sırası ile fındık ve reçel dışındaki tüm malzemeleri koyup karıştırdım.

Fındık ve reçeli Rondoda beraberce çektim…

Kelepçeli kalıbı yağladım. Kekin yarısını boşalttım araya reçelli karışımı boşaltıktan sonra kalan keki üste boşalttım… 175 derecede 50 Dk pişirirdim. Reçel aşağıya doğru kaymıştı ama olsun ben beğendim muhteşem, harika, nefisti. )))))))))))))) AFİYET OLSUUUUUUUUUN

Hiç yorum yok: