18 Eylül 2007 Salı

SUCUKLU MUFFİN

Merhabalar

Adamın biri Kayseri’de Kayseriliye sormuş (sorudan da anlaşılacağı üzere bu gafil soru soran Kayserili değil)
Sizin Kayseri’de bütün sucukları eşek etinden yapıyorlarmış demiş
Kayseriliden el-cevap “korkma sen misafirsin seni kesmezler”

Sucuğu çok severim uzun süreli buralarda kalmanın verdiği alışkanlıktan olsa gerek evde sucuk olmadı mı her şey eksikmiş gibi geliyor.

Ama o büyük markaların sucukları da bana lezzet vermiyor daha çok pişmiş salam gibi oluyorlar…

Eğer bir tavsiye isterseniz… Hani şu gıcık reklamları olan ve sonunda Made in Kayseri diyen marka var ya… Bulursanız tercih edin o tam sucuk işte… Ben temizliğine de güveniyorum…

Bunca Sucuktan konuşma sebebi… resimden de anlaşılacağı üzere sucuklu top kek… Nerden mi esti…

Yine bir gün çıkmışım blog gezmelerine karnımı da doyurmuşum ki her gördüğüme. Ya bu neeeeeeeeeeeeeeeeee diye saldırmayayım… Gezdim ama ben ne kadar karnımı doyurmuş olsam da saldırı halindeyim. Nihal’in blogundayım
Küçücük bir resim büyütmek için tıklayın yazıyor. O resmi büyüttüğüm an benim bittiğim andır. Şuursuzlaşmışım, mutfağa gitmişim, hemen tıpkısının aynısından yapmışım. Yerken kendime geldim…

Valla harikaydı ben tarifi aynen veriyorum… Ama siz birde Nihal’den dinleyin tarifiiiii… (Kendisine bir müddet şuurumu kaybetmeme sebep olduğu için teessüflerimi bildiriyorum… ) Teşekkürler Nihalllllllllllllll

MALZEMELER:
2 Yumurta
2 Yemek kaşığı yoğurt
Yarım çay bardağı sıvıyağ
1 Paket kabartma tozu
Un
Tuz
İçine sucuk ve beyaz peynir
YAPILIŞI:
Vermiş olduğum tarif kahvaltı masalarına yakışan güzel bir lezzettir.
Sucuk ve peynir ölçüsü vermedim. Ben göz kararı yaptım.
Yapımı kolay olan bu lezzettin bütün malzemelerini karıştırın. Kek kıvamında olmalı.
Arzu ederseniz kağıtlara yada yağlanmış kek kalıbına boşaltıp üzerine haşhaş (ben susam koydum )serpip ısıtılmış fırında pişiriyoruz.
Ilık servis yapıyoruz.
Hepinize afiyet olsun..

Hiç yorum yok: