8 Eylül 2007 Cumartesi

YAŞ PASTA

Tüm gün toplantılar, beklemeler, kurslar dersler derken kendime ödül vereyim bir pasta yapayım dedim…

Mutfağa girdim şöyle pembe olsun hani bugün mühim bir gün ya (peh mühimmiş sevgililer günüymüş).Allahtan hazır pastaban almıştım onları kullanıcam. Fındıklı Creamole yi hazırladım 2.5 su bardağı süt ile arasına şöyle güzelce sürdüm ve damla çikolata serpiştirdim, üstüne kremşantiyi hazırladım 1 su bardağı süt ile. Bir kısmını ayırdım kalanı sürdüm üstüne şöyleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee güzelce.

Kalan şantiye pembe gıda boyası ekleyeceğim önce ellerim boya oldu, onu yıkamaya çalışırken lavabo boyandı. Orayı yıkayayım derken üstüm başım pembe . Tezgaha dökülmüş tezgah pembe orayı sileyim derken yerlere döküldü yerler pembe. Suratım sinirden kırmızı… Ya arkadaşlar ya hepiniz uğraştınız bu gıda boyaları ile insan oraya bir not düşmez mi ; beceriksiz ve çömezler gıda boyası tehlikeli ve bulaşıcıdır diye…

Ben bu tarifi vermiş olayım zaten farkındaysanız yazarken anlattım tarifide ))))))
Mutfağı temizleyeceğim 15 gün sürer temizlik görüşürüz inşallah. İlerleyen zamanlarda…

Bu arada daha önce gıda boyası ile uğraşıp bizi uyarmayan arkadaşlara en iyi duygularımı yolluyorum (?) he he he …

Sevgiyle geçsin ömrünüz hepinizi öpüyorum…

Hiç yorum yok: