19 Eylül 2007 Çarşamba

KIYMALI PATATESLİ BÖREK VE KOL BÖREĞİ

Merhabalar

33 Yaşındayım. Diyebilirim ki insan 30 dan sonra olgunlaşmaya başlıyor. Ama sadece başlıyor. :) yavaş ve yavaş. Ben de öyle oldum. Başladım ama sadece başladım. Bazen üzücü bazen eğlenceli, hala devam ediyor olgunlaşmam.

En hoşuma giden mevzu. Kalp kırmaktan sonuna kadar kaçmaya çalışmak oldu. Kırmadım mı? Arada yine de yapmışımdır. Evliya olmadım ya sadece 30 zu geçtim azıcık. Ama şimdi çok dikkat eder oldum sözlerime, davranışlarıma.

10 yıl öncesi. İnanın o kadar fevri ve sabırsız bir insandım ki. Gözünün üstünde kaşı var diye kavga edebilirdim insanlarla. Zamanla Allahtan azaldı bu duygularımda çekilebilir bir insan haline geldim.

Hayatta en olmadık tartışmalarımı da hep arkadaşlarım için yaptım. Gerçekten sevdiğim insanlar için gözü kara atladım her şeyin üstüne. Karşılık gördüm mü. Tabi ki hayırrrrr çünkü çevremde benden daha deli biri hiç olmadı. Ben onlar için aslanlar gibi çarpışırken (?*?&+!’^) :) hep boş kaldı arkam. :)

Hala izlerini taşıyorum deliliklerimin sanırım. Çok olmasa da. Daha yumuşak en son etkinlikteki yarışma sonuçları için yorumları okurken gayet sakin ve safhane. Beş dakika sonra yorum bırakmış ve tartışma pozisyonu içine girmiş gördüm kendimi. Hala gülüyorum. Ya ben deliyim bana ne. Yazdıklarımı çok beğendim o ayrı ama bana ne. Neyse umarım çok çabuk biterde bende şu gaza gelme olayından kurtulurum. Ya gerçekten çok gaza gelen bir tipim yaaaaaaaaa.



Neyse gaza geldim peynirli kol böreği ve kıymalı patatesli börek yaptım. Gaza geldim yedim. Gaza geldim buraya ekliyorum.
Gelelim tariflere
Peynirli kol böreği tarifi ayrıntısı ve güzel anlatımı ile Portakal ağacında tıklayın ve alın çok lezzetli.
Diğer tarifim ise şöyle;
MALZEMELER:
· 3 Yufka
· 250 gr kıyma
· 4 Adet Rendelenmiş Patates
· Maydanoz
· 1 Tatlı kaşığı Salça
· tuz ve baharatlar
· 1 Bardak Süt
· 3 Kaşık Yoğurt
· 2 Yumurta
· 1 çay bardağı sıvı yağ
YAPILIŞI:
Yufkaları küçük parçalara bölerek (kırpık kırpık) tepsimize 1 kat seriyoruz. Süt yoğurt, yumurta ve yağdan oluşan harcımızdan her kata sürüyoruz.
Orta kata rendelereyerek kıyma ile kavurup içine salça baharat ve maydanozumuzu koyduğumuz kıymalı harcımızı seriyoruz sonra üstünü aynı şekilde kapatıp fırına veriyoruz. Çok basit ve lezzetli bir börek AFİYET OLSUUUN…







Hiç yorum yok: