20 Eylül 2007 Perşembe

FIRINDA KARIŞIK KIZARTMA VE ARTIK BURADAYIM


Merhabalar;
Önecelikle hepiniz hoşgeldiniz. Buralarda daha yeniyim taşındım yoruldum. Sizin bana çay falan demleyip yemekler getirmeniz lazım ama yine de ben sizi yormayayım.
Sevgili arkadaşlarım. Uzun, yorucu ve hoş uğraşlar sonucunda mevsime göre renk değiştiren şablon yepyeni barner ve bomba gibi tariflerle karşınızdayım.
Buralarda yabancılık çekmemem için beni yalnız bırakmayacağınız umudunu taşıyorum.
Blogcu arkadaşlarıma veda yemeği olarak hazırladığım yemeği sizlere hoşgeldin yemeği olarak sunuyorum. İşin özü en sonunda ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimm.

Sevgili Seda’cığımın davet ettiği severim oyununda sıra...
Severim; 3 Hafta eve gitmedikten sonra, kapıyı açan annemin gözündeki özlem ve sevinç ışıltısını. (hiç kimse hayatta bana öyle bakamıyor)
Severim; Okulun ilk açıldığı gün öğrencilerimin gözündeki azim ve ışıltıyı(bir kaç hafta sonra o ışıltıdan eser kalmıyor :) :) :)
Severim; Okumaları için çok çaba sarfettiğim kız öğrencilerimin okul kayıtları yapılırken yaşadıkları tüm heyecanı bana bir solukta anlatmalarını.
Ayol ben severim siz yaaaaaaa. Hatta çok gaza gelirsem yerim :)
Arkadaşlar linkler için ayrı sayfa hazırlayacağım. Zor ve meşaktli bir iş unuttuğum falan olursa lütfen beni uyarsın ve linklerime ekleyeyim olur mu?
Neyse tarifime geçelim;
MALZEMELER:
· 2 Patlıcan
· 1 Kabak
· 2 Yeşil Biber
· 2 patates
· 1 Kırmızı Biber
· 300 gr tavuk eti
· ½ Çay Bardağı Ayçiçek Yağı
· Kekik, Tuz, Pul Biber
· 1 Kase Yoğurt

YAPILIŞI:
Tüm sebzeler ve tavuk küp küp doğranır. Baharatlar ve yağ ile karıştırılarak yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye konur. 200 derece de pişirilir.
Yoğurt çırpılarak (istenirse sarımsak konur) tabağa konur. Üstüne fırından çıkardığımız kızartmalarımız konur. AFİYET OLSUNNNN

32 yorum:

Adsız dedi ki...

Harikasın yaa
Resim harika aynı ben =)
Adresini ekledim hayırlı uğurlu olsun yeni adresin.Hayırlı Ramazanlar.
www.lezzetavcisi.net

lezzetlilerim dedi ki...

Canım yeni sayfan hayırlı olsun. Hoşgeldin. Çok cici şablonun. Güle güle kullan. Seni ekliyorum arkadaşlarıma zaten vardın ya !...
SEVGİLER VE YENİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILINDA HAYIRLI UĞURLU, RAMAZANIN MUBAREK OLSUN.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Yeni adresin hayırlı olsun Esra'cığım. Başlıkta harika olmuş, çok beğendim.
Sevgiler,

Adsız dedi ki...

Canım kuşum Esram,

nefis bir blog olmuş. Şablon nefis, banner harika, sen harika, fotoğraflar bomba..

Daha ne olsun.

Seni sımmmmsıkı kucaklıyorum. Öpücük bombardımanına tutuyorum.

En son gıdından öpüp kaçıyorum...

Hayırlı olsun canım benim

MUTFAKTA HOŞ SEDA dedi ki...

Esracığım hayırlı uğurlu olsun yeni sayfan çok şık olmuş hele başlık resmine bayıldım sık görüşmek dileğiyle
Sevgiler

Calimero Mutfakta dedi ki...

Merhaba ellerinize saglik.. blogspot a hosgeldiniz.. Adresinizi hemen degistiriyorum :)

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

cnmcım bende dayanamadım geçen hafta geçtim blogsopata..en iyisi olduğuna inandım..senin içinde hepimiz içinde hayırlısı olur inş.
hayırlı ramazanlar..yemekte nefis ikramından aldım..ellerine sağlık...ayrıca şablon renkleri ve başlık resmide çok iç açıcı olmuş..değişikliklerini bekliyoruz..
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ben güle güle oturuna geldim. Bu aralar ben d etaşınmayı düşünüyorum. Blogger'd abaşka bir proje için blog açtım.Aman ne kolaymış dedim.
Bu tüm yazıları taşıma işi hoşuma gitti. Ben sıfırdan başlayacağom sanıyordum :)
Bİraz araştırayım komşu geleceğim sana :)

Öpüyorum :):)

www.zeya.blogcu.com

Adsız dedi ki...

canım hayırlı olsun..yeni sayfan çok cici olmuş.bannerine bayıldım..çok iç açıcı görünüyo..
yemeğinde harika ..ellerine sağlık..öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Yeni sayfan hayırlı olsun canım. Yemekte harika. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba canım,
Hayırlı olsun, ne diyeyim. Blogcuda alıştığım ve sevdiğim arkadaşlarım birer birer gitti. Yemek kanalına girip baktığımda çok az tanıdık isim kaldığını görüyorum.
Bizleri unutma, sevgiler.

Adsız dedi ki...

Esracığım sayfana bayılrım...çok şirin olmuş...karışık kızartmada nefis görünüyor....ellerine sağlık cnım...

özlem

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Esra'cığım buralara hoş geldin canım .Sana yeni ders yılında ve blogunda başarılar dılıyorum.Çok çok optum..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Esracı'ğım gene ben dergi için seni tebrik etmedim .Ellerinize sağlık cok guzel olmuş Başarılarınızın devamı ıle optum.

Serra dedi ki...

esra ablacığım yeni blogun hayırlı olsun.ben de sana bir sobe dedim.katılır mısın..

NiNo dedi ki...

canimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sonundaaaaaaaaaaaaaaa yihhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu varya abartma nino diceksin ama yazini okurken gozlerim doldu yahu :) o ne duygusal veda ole sanki baska ulkeyegidiyosun gibi oldum :D canimsin cok sukur aramizdasin nefis mamalarinla guzel yazilarin muhtesem kalbinle SENI SEVIYORUM ben ya :D bu arada sayfan muhtesem olmus o tombik hanim kim ehehehehehe :D harika harika harika ellerine saglik canimcim ins zerrinimide aliriz buralara :D ne dersin... sayfanin sicakligi acilir acilmaz belli oluyor renk tonu fotogtraflar sablon hersey muhtesem olmus gule gule otur tatlim mamanda enfes olmus bu arada sanki yeni kesfettigim bir blog gibi herseyi inceledim :D harikasin iyiki varsin ;) (siir gibi oldu demi hehehe)

dogada.blogspot.ru dedi ki...

hoş geldin esracım ne yapalım hiç birimiz istemedik ayrılmak ama kısmet bu kadarmış inşallah burada aynı sorunları yaşamayız hayırlı olsun sevgiler canım

Adsız dedi ki...

CANIMIN İÇİ ESRA ABLACIM YENİ MEKANIN HAYIRLI UĞURLU OLSUN..YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN BENİDE ALIN SU BLOGSPOTA NASIL GEÇİLİYOR UFAK İBR AÇIKLAMA YAPARMISIN ABLACIM BANA KOCAMAN ÖP

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun sayfan muhteşem güle güle yerleş iyi yapmışsın bizde belki kaçarız hergün bir başka sorun
kızartma harika olmuş ellerine sağlık
sevgilerimle

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Esra'cim, sende hosgeldin sefalar getirdin blogspotcularin arasina. Inan bizim bu diyarlarda ben simdiye kadar hic bir sorun yasamadim, diger arkadaslarda pek bir dertli blogcudan. Umarin senin icinde tüm bu zorluklar bir son bulur. Sana iyi bir hafta sonu tatili diliyorum, hoscakal canim.

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

sevgili nihalcim çok tşkler ediyorum adresimi eklemen ayrıca mutlu etti beni umarım herkes bir an evvel ekler :):):)
aaaaa ne tesadüf o resim aynı bana da benziyor :):):)
sana da hayırlı ramazanlar

canım lezzetliler
tşkler ediyorum. Şablonu beğnemene çok sevindim çok uğraştım ama değdi sanırım :):):)
temennilerin içinde ayrıca tşkler öptüm

Burçincim;
sana ayrıyetten tşkler ediyorum bana çok yardımcı oldun ve bengi ile tanıştırdın beni
öptüm canım

Börtüm böceem zerrin;
beğenmene çok çok sevindim ama sen tüm yapım aşamalarını zaten gördün bunların :):):) ne pisim di mi yaaaaa
bende gıdından öptüm kocaman.

canım sedacım;
ya beğnemenize gerçekten çok sevindim sana da çok tikler ediyorum. tabiki sık görüşeceğiz aaaaaaaaa öptüm...

Calimerocum;
hoşbuldum tşkler ediyorum. öptüm

canım özlemcim sende mi geçtin ayol bende sayfana uğruyorum uğruyorum bişeycik yok hiç haberim olmadı. Neyse artık sık görüşürüz.
şablonu beğenmene sevindim, tşkler. Öptüm

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

sevgili zeya;
hoş geldinnnnnnnnnnnnnn
taşınmak en akıllıca iş şu sıralar sanırım blogcu sorunları ile uğraşılmıyor.
beklerim komşu yakın yerlere taşınmaya bak
sevgiler

sevgili yeşildomates;
beğenmene çok sevindim her beğendim sözünde daha bir mutlu oluyorum.tşkler sevgiler

sevgili thistime;
haklısın alıştığımız simaların hepsi birer bire buraya geçtiler özellikle türkçde olunca tam süper oldu blogger. bekleriz sende gel :):):)sizi unutmam mümkn değil...öptüm kocaman...

sevgili özlem;
özlemcim beğenmiş olman sayfayı beni çok mutlu etti. çok tşkler ediyorum sevgiler

Özaycım;
hoş buldum beni yalnız bırakmayacağınızı biliyordum çok mutlu oldum. tşkler kocaman öptüm

sevgili serra;
ne kadar içtensin çok tşkler bakayım bir sayfana hemen öptüm.

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

ninom canımcım
oy oy oy bu ne içten karşılama ama güzel anlatmışım di mi yolculuğumu yazarken bende ağlayacaktım da kendimi zor tuttum.
canım ya bende çok seviyorum seni kalpler karşılıklı.
tombik hanımda beni temsil ediyor anlamışsındır hemen.
çok tşkler ediyorum bunca güzel ve içten söz için asıl harika olan sensin çok öptüm hemde kocaman msn ni yazsana bana

sevgili gülcüm;
inan çok zor oldu ayrılma gerçi sen de aynı şeyleri hissetmişsindir ama buraya da alışacağım tşkler ediyorum canım sevgiler

canım cadım siberellacım;
tşkler ediyorum canım
alalım senide blogspota
ne türde yardımım olacaksa edeyim
bana msn adresini yaz
sevgiler

sevgili hulelayemek;
tşkler ediyorum canım.
kaçarsanız buralardayız bekleriz.

sevgili kevser;
sorun yaşamak konusunda çok haklısın. gerçekten çok zor blogcu ile uğraşmak inşallah rahat ederim.
tşkler ediyorum sevgiler

Unknown dedi ki...

Esra'cığım blogger'a hoş geldin sefalar getirdin. İyi bir seçim yapmışsın blogcu son günlerde yine bir garip çalışmaya başlamıştı. Bannerinda çok güzel olmuş. SEvgiler..

Selen dedi ki...

Esracım,
Yeni sayfan ve şablonun hayırlı olsun. Şablonuna bayıldım, Bengi her zamanki gibi harikalar yaratmış. Linklerimden de eski adresini düzeltiyorum hemen. Çok sevgiler

Adsız dedi ki...

Yeni sayfan hayırlı olsun...Son günlerde blogcudaki sorunlardan dolayı bende değiştirmeyi düşünüyordum ama hala düşünme aşamasındayım...Böyle devam ederse bende size katılabilirim...
SEVGİLER...

Haydi mutfağa dedi ki...

yeni bloğunuz hayırlı olsun.tarifler çok güzel.ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

merhaba,
yeni sayfanız hayırlı olsun :))
adres mühüm değil,biz güzel paylaşımlarınızın takipçisiyiz.sevgiler...
makarnacik.blogcu

Unknown dedi ki...

merhaba sevgili esra, hoşgeldin bloggera. çok sevindim inan ki...diğer adresini her ziyaretimde diyordum kendi kendime "neden bloggerda değil ki" diye... sevgiler...

esra(büyüleyenmutfak) dedi ki...

Sevgili selservis;
canım haklısın gerçekten garip bir çalışma devamlı sistem dışarı yapıyordu.
tşkler ettim çok naziksin sevgiler

Canımcım selencim;
bengi bence de harika şeyler yaptı ve bana çok yardımcı oldu sağolsun. sende çok naziksin tşkler ediyorum sevgiler

Sevgili mutfakta herşey ;
ben alıştığım ortamdan kolay kopamıyorum. Benim için biraz zor oldu ama yerinde bir karardı yapmam gerekiyordu. Sende bir an evvel kararını ver istersen
sevgiler...

Sevgili haydi mutfağa;
çok tşkler ediyorum sevgiler

sevgili birgül;
çok hoşuma giden ve beni çok sevindiren bir cümle kurmuşsun.
tşkler ediyorum. sevgiler

Sevgili seçil;
evet en sonunda buralardayım
inşşallah iyi olur sevgiler

Yaren dedi ki...

Cok harika,ellerine saglik.Aciktirdi beni :)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Hoşgeldin:) Demek sende blogdaki sorunlardan bıktın bizler gibi, blogun hayırlı olsun o halde.