8 Eylül 2007 Cumartesi

KURU MEYVELİ MUFFİN


Ne yoğunluk bu günlerde böyle... Karneler dolayısıyla başımı kaşıyacak vaktim olmadı derken... Eve geldim annemleri görmeye burada da annem haftalardır beni bekliyormuş çarşı pazar işelrini halletmeye dolaş babam dolaş ayaklarıma kara sular indi...
Eve geldim mimlenme oyunu tüm sayfalarda uçanı kaçanı mimliyoruz çok hoştu dünden beri sizleri okuyorum ve çok mutlu oluyorum sanki bunca zamandır ilk defa tanışmışız gibi oldu çok hoş oldu bu oyun bir çoğunuzu yakından tanıma fırsatım oldu...
bu tarifi yazayım yine dalacağım sayfalara çünkü okumadığım daha çok insan var...
Gezmeye çıkıyorum demleyin çayları ,hazırlayın yiyintileri... ben geliyorummmmmmmmmm

MALZEMELER:

3 Yumurta
1 Su Bardağı Toz Şeker
1 Su Bardağı Süt
¾ Su Bardağı Sıvı Yağ
Portakal Kabuğu Rendesi(isterseniz)
2 Çay Kaşığı Traçın
Kuru kayısı ve Üzüm (miktarı siz belirleyin)
Vanilya, Kabartma Tozu
Aldığı Kadar Un
Küçük top kek kalıpları
1 Çay Bardağı Ceviz İçi
YAPILIŞI:
Önce şekerve yumurtayı çırpıyoruz, sonra yağ,süt, tarçını karıştırıp un ,kabartma tozu, portakal kabuğu rendesi, vaniyayı ekleyip kek kıvamına getiriyoruz 12 kalıba koyduktan sonra çok arttı malzeme fazla geldi ben de kalanı kalıba boşalttım
Çok lezzetliydi arkadaşlar son zamanlarda yaptığım en güzel kekdi yaaaaaa

Hiç yorum yok: